om mig

2010-12-07 @ 22:28:27
Daniella Skoglund. Aka skogiz, daani, danniS, skogan, lalalala. Bor med käre mor, far och bror i en svart och röd villa. Har en grym humor som vissa sköna människor förstår sig på. Wierdo kommentarer är min grej om man säger så. Jag lever med mina kära vännisar denniSz, ellinoran, bellsi, simon, maxen, melbourne MED MERA! På helgerna kör vi all in. Däckar oftast i ellinorans källare framför vuxenfilmer och utkladdat smink. Perfektion. Mina framtidsplaner är att flytta utomlands ett år, för att träffa mitt livs kärlek(humor). Sen ska jag väl ''stadga'' mig som det så fint heter. Eller inte. Det återkommer jag med. Förövrigt älskar jag mina klasschompisar som gör mina dagar. Är en oseriös/jättesöt/cool/köttig/brunhårig/blåögd/lång flicka på 15 barre för er som är retarderade. Öh, aa det var det. Skriver detta i brist på annat och vill eka alla andra.


ca 50 meter från ellinors källare, i full fart nerför en hemsk backe. Kallt och jobbigt med jobbiga leggins. Så kan det gå vaaaa. Bara för att min sötisar älskar denna bild ... ????


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback