mina föräldrar

2010-12-09 @ 18:55:12
Är typ ganska amazing ibland. Står min mamma extremt nära och kan berätta precis allt för henne. Det gillar jag något enormt. Hon hjälper mig när jag har problem och finns där. Alla brukar säga till mig att jag har världens sötaste mamma, och för det mesta håller jag med. Förstår dock inte hur hon står ut med mig ... måste erkänna att jag är ganska taskig ibland. Eller okej, typ hela tiden. Men hon vet att jag inte menar något illa, så det gör inget!
Jag och min pappa är däremot inte direkt bästa kompisar. Vi snackar inte så mycket nuförtiden. Har hänt en del saker de senaste året som har gjort att vi har glidit isär. Men ibland dock, är han awesome. När jag är nere kör han värsta pepptalket som får mig på bättre tankar. Ibland är han dessutom riktigt skön. Så ska absolut inte klaga på lilla pappset. Vi är väldigt lika, och det är lite därför det är som det är.
Annarsrååå, gillar jag mina gosiga päron. Dom har låtit mig fekka i huset, vad mer kan man begära??? Nämen aa. Finns inte så mycket mer att säga om runt detta egentligen. Hare kul medans ni läser om mina föräldrar.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback