min första kärlek

2010-12-08 @ 23:10:00

AAAAAlltså nu äre så va att jag aldrig har varit kär. Så kan inte skriva massa gulliga upplevelser med pojken, hur vi träffades, hur det tog slut och lalalala. Har inte heller lust att skriva om mina på g's. Inte så mycket att hänga i granen där fan. Vill inte hänga ut någon. Känns lite för privat och exposing. Dock i sexan var jag jätte ''kär'' i min fine chompis Rickard. Fjorretimes dock så kan inte kalla det riktig kärlek. Det tog dessutom slut då vi båda insåg att vi inte kunde vara mer än vänner. Blev lite wierd liksom men tanke på att vi stod varandra riktigt nära innan vårt lilla förhållande. Haha fan vilka tider alltså ... Men när jag skaffar mig en kille då jävlar ska ni få veta alla gulliga moment. Ligga i varandras famnar och lyssna på romantiska låtar... ??????... Aa, så vare ja. Blir fan lite deprimerad med tanke på att jag trots allt är femton barre och inte än fått uppleva ''i'm in love'' moment. Fett sårad. Men jag antar att det kommer .... Nöjer mig med mina fina vänner sålänge.


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback