min bästa vän

2010-12-12 @ 11:43:07
Min andra halva. Den jag lever för. Den som får mig le. Skratta. Må bra. Ingen mindre än Denize. Denize Amina Elisabeth Hjärpe. Våra minnen tillsammans är obeskrivliga. Vi har bott med varandra. . Vi har åkt utomlands med varandra. Vi har konfat oss tillsammans. Vi har döpts tillsammans. Gått igenom djup skit. Varit on top of the mountain. AA, you name it. Hon vet nästan precis allt om mig. Vet oftast hur jag tänker. Hur jag vill ha det. Vi har aldrig bråkat heller.  Inget större bråk. Alls. Fan vad denna brud är awesome! Och det bästa av allt ... vi har samma jävla underbara humor!!!!! Och vi är så jävla sköna. o bäst. Älskar dig hjärtis!


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback