lite random

2010-12-19 @ 16:47:52
Hang ho tjang yo, ko mkah kata ko la kiso mi ra na tapa nire kopa sipo nile ni na koma nama.......
Ja, teven är på. Kul att ha hört det där i sidådär sextio minuter. Liiiite irriterande liksom. Imorn ska jag bli lite brunare. Och fixa naglarna. Aajuste, fick en thaimassage häromdagen. Wöööw, upplevelse för livet. Kvinnan satt på mig och sträckte mina ben åt alla olika håll jag inte ens visste fanns. Körde ner armbågen i ljumsken också, och alltså aa jag vettefan vad kvinnan gjorde. '
Måste också berätta om en liten upplevelse till. Från Bangkok tog vi taxi ner hit där vi är nu, och då stannade vi två gånger för re-fill. Jag och mammsen drog dirr till toaletterna. Jag öppnade dörren, och där va ett litet, litet hål. SKÄMTAR DOM MED MIG LIKSOM. Så jag fick alltså stå där som att pissa i skogen och försöka pricka. Inte lätt alltså. Damn....
är bara tvungen att skriva av mig lite. Sryyy

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha! Fortsätt gärna uppdatera vännen, saknar dig!

2010-12-19 @ 22:58:03

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback