lite dagens

2010-12-02 @ 14:17:48
hahah, sitter och smågarvar för mig själv pga alexandras fall. Sjukt roligt alltså. Låt mig illustrera. Hon stod och tog kort på mig och en rymdgubbe, då hon skulle öka avstånden mellan hon och mig. Hon vänder sig om och går bak. När hon sedan ska vända sig om, halkar hon till. Tar tag i ett räcke och försöker springa sig upp eller något. Väskan på armen och iphonen i handen. Jag ser hennes livrädda blick då hon inser att hon kommer ramla. Med sprattlande ben som försökar springa ramlar hon pladask på det hala govlet. HAHAHAHAHAHA alltså shit får panik. Själv la jag mig ner av garv ....

Förövrigt måste jag skicka ett litet plus till simons playlist yey. Typ bara han och jag som faktiskt tycker om sådan musik ... Awesome nya låtar bebis!
OOOCH så måste jag lägga ännu ett litet plus till mig själv då jag precis drog ut en fet sticka ur mitt finger. Alldelles själv med en ögonbrynspincett. Ont gjorde det, men var fett irriterad på mitt finger då det har gjort ont i några dagar. gratttis daaaani


Kommentarer
Postat av: Emil Gabro

det här måste vara den sämsta bloggen jag någonin läst!

2010-12-02 @ 15:30:00
Postat av: Daniella

amen läs den inte råååååå ;)

2010-12-02 @ 15:45:04
URL: http://dskoglund.blogg.se/

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback