kan man gråta av saknad?

2010-12-19 @ 09:24:43
FA-AN VAD JAG SAKNAR MIN ANDRA HALVOR! Usch fy blä
men annars har jag det awesome här. Har sovit skit med tanke på tidskillnaden. Åt liksom klockan sex igår morse. Nu är klockan tre och morsan är på pedikyr. Jag orkante hänga med. Har hunnit med ganska mycket på de dagarna vi varit här. Sett en senil femåring. Dör .. shoppat en hel del. Allt kostar liksom femtio spänn här?! Sitta och dricka smirnoff ice på kvällarna med skönt folk tar nog allt. Och sola. Och bada. Och äta. Och .. aa allt. Om några dagar drar vi till en annan ö, sen ska vi tillbaka hit fast på et annat hotell. Sist men inte minst drar vi till bangkok igen för lite mer shopping. SHoohooo






Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback