i remember the corner

2010-12-07 @ 23:12:09
suttit och garvar för mig själv till kenzas blooper, och är nog dags för lite yiruma-natt-time. Får mig alltid på sleepmod3. Imorn kör vi schooola, och efter har jag planer för fulla rullar. Sola med bells, sen äta med melbourne för sedan vidare in på klaras söder öppethus. Efter det glider jag in lite diskret till kyrkan och hoppas ingen har märkt att jag varit borta. Förövrigt blev jag fett irriterad då jag idag bestämde mig för att loose some weight. Då när jag går in på weheartit som varje dag, ska det bara vara en massa bilder på bakelser. DAMP eller vad. Just precis idag liksom. Snacka om sugen tjej!!!???!?!


en annan fin, normal bild

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback