bara för att jag snart ska lägga mig

2010-12-06 @ 23:35:47
att jag vill ha - en riktigt jävla underbar pojkvän
att min senaste kyss - var med en riktigt fin vän
att jag lyssnar mest på - min vackra stämma
att jag inte gillar - att betygen sätts typ .. nu
att min första riktiga kyss- var för läänge sen
att jag avskyr när folk snackar - tufft bakom skärmen
att kärlek - gråtfärdigt och skrattretande
att jag gillar att- skraaatttaa
att jag alltid kommer att - en sjuk jävel
att sist jag grät var - över något jag inte vill snacka om
att min mobiltelefon är - min andra halva?
att när jag vaknar på morgonen - kan jag inte gå upp
att innan jag går och lägger mig - tänker jag på hur mycket jag älskar sängen
att idag har jag - sovit, promenerat, ätit
att jag just nu tänker på - att jag snart åker till thailand
att i kväll ska jag - soooova
att jag hoppas - på att min jul blir lyckad
att jag verkligen vill - ha en schnygg kropp

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback