we gonna get to the top of the highest mountain

2010-08-07 @ 10:29:06

gårdagskvällen blev riktigt lyckad tycker jag. Var många fina människor hos Lisa som vi var hos. Dock måste jag erkänna att det blev llite för mycket mot slutet. Att jag aldrig lär mig ... Äsch, man lär sig av sina misstag eller vd säger vi ?! På bussen hem mötte vi Jenny och Simon. Soetaa. Somnade runt tre efter några timmars snack med bästis maxen i telebobon. Just nu försöker jag piggna till, vaknade för en timma sen. Har typ feber eller något ... Får fan inte bli sjuk till ikväll. Craaap!
Om det är någon som inte får tag på Denize eller så så är det för att jag hr hennes mobil. Svarar inte på hennes sms eller något, så det är därför!




Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback