we can go to the paradise

2010-08-28 @ 16:08:44
Gårdagskvällen blev ... lång. Nej, men den var trevligt. Dog ju till det ökända Garaget där det tillslut var heeeelt smockad med folk. Galet att det ens får plats. Denize hade her time of her life! Tur att hon hade mig liksom, dessutom var det paybacktime för henne på mig. Hihihih. Nejmen hade en trevlig kväll, med nytt folk och så. Jag och Ellinor är såå snälla. Men så gåre när man måste släpa hem unga och dumma brudar. När vi kom hem däckade dedde på typ en sekund. Sötan.
Idag har vi deeeegat som fan. Såå jävla tjocka, riktigt pinsam alltså. Vi haar också spelat in sköna videos som kanske kommer upp sen. Hoho. Vi har dock varit och handlat! Vi ska nämligen baka tårta imorn till ingen mindre än ... DENIZE. Hon blir femton imorn, happpyyy!
Nu ska jag börja fixa mig, ska ju till finstället ikväll. Operakällarn med hela pappas släkt. Farmor och farfar firar sin femtio års dag nämligen. Fatta, dom har varit gifta i femtio år! Galet! ja, hörs snart!


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback