pain in myy ass

2010-08-27 @ 18:44:22

Dagen har bestått utav donken mat, klädprovning och lite mer donkenmat. Tragiskt vi vet. Nejmen gick runt i vby med Amanda, Denize och Jenny ett tag sen drog jag och dedde hem till hennes lgenhet och provadde klänningar och jackor. Saknar de mysiga, stora vinterjackorna lite. Men det komer snart! Nu håller jag och dedde på att fixa oss. Ikväll drar vi Victor för chillkrök, sen kanske vidare till garaget. Eller inte, hehehehe. Jag va tydligen lite jobbig förra gången jag va där. Sooorry broes!
Här kommer lite bilder som denize tagit inom den senaste timmen. The-fläskkotlett-song is the shiiiit! Sen har vi ju det här med lampor ...



Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback