ja, vi elsker hollywood

2010-08-15 @ 16:11:40
Ja, vad ska man säga. Jag och dedde drog till solariumet och solade. Drog sen helt lökiga vidare till hässelby gård. PÅ tuben såg vi något som inte var mänskligt. Det var en varg. Eller en stor häst. Eller någon omänskligt stor hund. Något åt det hållet iaf. Bild påre har jag, men pallante lägga ut nu. Efter den drog vi hem till dedde. Där fick hon för sig att kratta plommon. Hon fick trimmade muskler, och jag fick mig ett riktigt gott skratt. Herregud, såg ut som en överklassbrud gone grazy/wild/lost liksom. Aja, nu ska jag lägga mig i sängen brevid dedde och vi ska se på cougar town, eftersom nu har ja, vi elsker hollywood slutat. Buhu ...............
HEJ

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback