i wanna know your name

2010-08-23 @ 19:29:04
Goosh, nu jävlar. Har precis tränat, duschat och ätit värsta hurtbullemiddagen. Damn i'm good! Hållt mig på den positiva iställningen idag också. Dock rök den när pappa kom hem, hehehehhöhö. Naglarna är nu målade i knaaallrosa färg, just so you peeps know liksom! Denize - ''Ja, jag undrade precis''. Imorn ska jag och ingen större än Denize knalla in till stan för shoooopping. Vad blire för outfit då ? Klackar ? Njaeee, lite jobbigt att gå runt med i stan. Converse ? Njaeee, lite jobbigt att knyta upp hela jävla tiden. Shorts ? Njaeeee, hörde att det skulle bli lite kyligare imorn. Hm .... i-landproblem så det ryker om det. Aja, ska ringa turken snart. Hon brukar lösa dom problemen åt mig.


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback