and any man who knows a thing knowsi knows not a damn damn thing at all

2010-08-14 @ 14:17:04
Jag dog inte! Wihoooow. Gårdagskvällen spenderades hos det såkallade Garaget @ Alex. Det blev ganska lyckat. Jag och bellan flamsade omkring som jag vettefan ... haha. Alltid roligt med den bruden. Nejmen hade a blast, dock blev det lite för mycket men äääsch. Det är bara kul! Jag och bell drog hem till Denize runt två och däckade på dirr på en madrass. Idag ska vi röra oss mot The Voice med lite folk. Innan ska vi nog till Bells men det återstår att se. Nu ska jag försöka raka Denize ben. Tro mig, det behövs!
Dessutom är det den 14:e idag. DenniSz och min speciella dag. Hallelujaaaaa, prisa gud!
Bilder kommer ... någongång. Då jag kommer hem. Det blir nog aldrig (a)

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback