No-lifers varning

2010-04-09 @ 23:59:35
Haha kvällen ja ... fail, eller vad tycker vi ?! Började på röda med Max, Emil, Ebba, Denize, Filip, Niklas, Robin, Mattias, Max och någon till tror jag(ja, ni tycker det är intressant att veta precis vilka som va där). Smak till vp hade vi ju inte, så vi proppade i med lite gammal smak, äpple, kiwi, choklad och tigerkaka. Smakade stekt korv faktiskt ... riktigt äckligt med andra ord. Efter det chillade vi där, sen började killarna tro att dom skulle få komma in på någon ''fest''. Dom gjorde lite omogna saker som jag inte ens pallar ta upp. Va pinsamt att vara i närheten kan jag säga. Sen när kylan började ta över skjutsade Robin hem mig på någons moppe. Så nu sitter jag framför datan och försöker värma mig.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback