Jag luktar fisk

2010-04-08 @ 23:47:36
Händelserik kväll med andra ord. Började med att jag, Joanna, Sofia och Ebba drog till ängbybadet. Där var det dock astråkigt så vi drog till tuben. På vägen dit såg vi tolv grodor, krossade som levande. Så extremt äckligt och fruktavsvärt. Kändes som om det skulle börja regna grodor. Självklart ska Ritzler börja berätta en massa äckliga grodgrejer och göra mig mer arg. Aja, drog iaf till vby med Hanna, Jasmina, Frida och Melissa. Sen drog jag och Ebba till vinstaskolan där vi träffade en massa folk. Flera random brudar och killar som jag aldrig sett ... haha. Efter ett tag i kylan gick jag, Johan och Max hem till Emil. Sen hämta mig pappa mig och nu är jag hemma.
Btw luktar jag fisk, så jäääävla äckligt.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback