Let it go

2009-12-01 @ 19:47:58
ÄRLIGHET:
Vad tycker du om kärlek? – Mysigt!
När kramade du någon sist? - Nyss
Kramade du någon speciell person? - ja
Har du svårt för att bli kär? - ganska
När kysste/hånglade du med någon sist?- Förr, förra helgen tror jag. Haha.
Är du singel? - Yes
Har du hånglat med någon av samma kön? - Ja

HAR DU NÅGONSIN:
Playat?
 – kanske
Hånglat med nån riktigt ful? – tyvärr ja
Hånglat med fler än 50 pers? - nix
Gjort något riktigt dumt? - många gånger
Gjort något du verkligen ångrar? - ja
Blivit polisanmäld? - nej
Fått din mamma att gråta? – tror inte det
Slagit ner någon? - på skoj
Skämts över dina föräldrar? – Har hänt..
Skämts över dig själv? - någon gång
Sagt jag älskar dig och menat det? – Ja!
Tar du droger? - nej
Vad hatar du verkligen? – Falskhet
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – inte kär, men gillat.
Är du ensam nu? – ja
Vill du gifta dig? – ja det tror jag
Vill du ha barn? - yes

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?-
jag
Såg dig gråta? - Joanna
Fick dig att börja gråta? - One asshole
Du gick på bio med? - Julia, Sofia och Melissa
Skällde på dig? - kommer inte ihåg

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nej
Kramat någon? – Yes.
Pussat någon? - ja
Köpt någonting? - yes
Sjungit? – självklart
Saknat någon? - ohja


OM MIG:
Hur lång är du? - 1.71
Vad vill du bli när du bli stor? - ingen aning
Vad pluggar du? - 8:an
Har du långt hår? inte vad jag tycker
Vilken hårfärg har du? brunett
Har du kysst någon idag? nej

FAMILJ:
Bor dina föräldrar ihop? ja
Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda
Hur många syskon har du? ett
Vad är det senaste du sa till din pappa? Hej. Tror jag
Vem i din familj stör du dig mest på? vet inte
Vilken familjemedlem är snällast? bror!
När hittade du senast på något tillsammans med ditt syskon? jätte länge sen. I sommras kanske.
KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis? Kommer inte ihåg
Vem sov du hos senast av dina kompisar? Joanna
Vem har du varit kompis med längst? Alexandra
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Oftast inte


VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar? - Ja?!
Vara dig själv? - Oftast
Visa dig i bikini/badbyxor? - ja
Ge dig på utmaningar? - JA!
Äta småkryp? bläh
RANDOM:
Vet du vem FATO är? -  nej, ingen aning
När tuggade du tuggummi senast? - Idag
Vilken färg är det på din tandborste? orange
Vad har du för påslakan just nu? - vitt
Hur ofta duschar du? - Varje dag
När ska du gå och lägga dig? Om några timmar

Tagen av Melissa. Har jätt tråkigt just nu.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback