I fight for you

2009-12-06 @ 21:01:19
Shit vilka gamla godingar jag hittar. Ända från 06 till 09. En massa så jag och Melinda sitter i en blå Fjällräven inomhus, med en pk i handen med Ellinor och Linn, då jag har täckstift som läppstift, då jag och Melinda gjorde en massa saker på landet och Kanaan, då jag och Emilia knasade oss i bilen och i tvättstugan, då jag, Lisa och Ellinor tittar på film på min balkong, då jag var naturligt blond, då jag och Sofia tog kort sittandes på ett lekhus. Dock har jag inga bilder på varken mig eller Isabelle i vår älskade korg i omklädningsrummet Bögboda. Herregud, hade nästan glömt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp några? :D

2009-12-07 @ 22:25:44

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback