.

2010-11-10 @ 22:42:38
att jag vill ha - helg
att min senaste kyss -var förra veckan
att jag lyssnar mest på - denize
att jag inte gillar - mina jobbiga tankar
att min första riktiga kyss- var när jag var liten
att jag avskyr när folk snackar - om saker jag inte bryr mig om
att kärlek  -är oftast en väldigt fin grej.
att jag gillar att- göra människor glada
att jag alltid kommer att - ha världens bästa bror
att jag är hemligt förälskad i - channing tatum
att sist jag grät var -nyss
att min mobiltelefon är - en tegelsten
att när jag vaknar på morgonen - vill jag bara dö
att innan jag går och lägger mig - borsta jag tänderna
att idag har jag -varit i stan, kyrkan.
att jag just nu tänker på -hur fan jag ska klara mig utan älskade farfar
att i kväll ska jag -sova
att i morgon kommer jag - rulla runt i skolan
att jag hoppas - att allt löser dig
att jag verkligen vill - till hammarby

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback