Saturday night

2010-01-24 @ 17:28:13
Jadu, kvällen började med att jag drog hem till Gurra med Linkan, Filip, Petter och Viking. Där chillade vi galet ett tag tills andra personer rullade in. Denize, Filip, Jesper, Fredrik, och några till. När Joanna och brudarna kom stod alla boys plus denize och jag vid dörren och sjöng till Joanna. Lite senare kom också Max och Johan. Kvällen bestod av mycket mys i sängarna, dans, shottar och allmän glädje. Slutade med att jag och Petter sov i Gurras säng medans han fick sova i extra sängen ...
Idag har jag degat hemma hos Gurra hela dagen. Petter drog vid tolv, och sen kom Filip och Fredrik. Vi tittade på film och tog det rejält lugnt. Nu har jag precis kommit hem och sitter vid datan. Hittar inte sladden till mobilen så kan inte överföra bilder! Kyss.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback