Har man tråkigt tar man listor

2010-01-05 @ 17:04:13
Namn: Daniella Skoglund
Kallas för: Daniella, Danni, Skogis......
Stjärntecken: Lejon
Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Öronen&nalevn
Tatueringar: Nej, men vill ha något litet på handleden, bakom örat eller på höften.
Längd: ca 1.70
Skostorlek: 38
Hårfärg: Vet inte exakt, men typ mörkblond, färgar det dock brunt.
Fräknar: Nix
Motto: Lev för dagen
Kär? Kanske, kanske inte.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, trivs prefekt där jag bor just nu. När jag blir äldre mer mot city. Tycker du att du är attraktiv? Tycker du att jag är attraktiv ?
Dricker du? Jovars
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Det mamma köper hem, oftast något för färgat hår
Vilken parfym använder du? Britney Spears, vet inte vad den heter.
Vad är du rädd för? Äckliga män, spöken
Gillar du att tvätta? Nej!
Gillar du berg- och dalbanor? Oja! 

Senaste…
Filmen du hyrde? Kommer inte ihåg.
Filmen du köpte? Köper aldrig filmer.
Låten du hörde: Fight For You - MorganPage Beltel Remix
Låten du laddade ner? Sex on Fire - Kings of Leon
Personen du ringde? Andreas
Personen som ringde dig? Johan
TV-program du såg? Spökprogram tillsammans med Joanna, usch.
Person du tänkte på? Hmm ... 

Favorit…
Låt: Fight For You - Morgan page Beltel Remix. Lätt!
Sak att göra: Ute och ränna, eller titta på film.
Dryck: Cider
Kläder: Jeansleggins!
Film: Twilight, eller Forrest Gump
Bil: Är inte så insatt, men någon snygg bara!
Serie: Gossip Girl & Desperate Houswifes 

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja ..
Gråtit över en flicka? Ja ..
Ljugit för någon? Tyvär ja ..
Varit i slagsmål? Nix
Blivit arresterad? Nix
Träffat någon från internet IRL? Yes
 
Antal…
Gånger du varit kär? -
Gånger ditt hjärta brustit? -
Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte
Tjejer du kysst? haha, kanske 3.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Jag går i grundskolan, så typ alla.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några gånger

Senaste…
Boken du läste? Twilight
Personen du fick e-mail av? Facebook
Personen du fick brev av? Ingen aning
Personen du fick sms av? Gurra
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Någon dag sedan.
Saken du köpte? En bh
Vad har du gjort idag? Duschat, rensat mina lådor i hallen, rensat alla mina skor, suttit vid datan.
Brukar du svära mycket? Ganska ofta ja.
När stiger du upp på morgonen? Oftast runt sju, annars kanske elva.
Vad har du på dig? Jeansleggins, linne, hoodie.
Vad ska du göra ikväll? Träffa de bästa skulle jag tro.
Vad är du allergisk mot? Tyvärr stark sol, men jag kör ändå!
Var har du ont? Ingenstans!
Använder du hårspray? Never ever, long time ago.
Kan du stå på händer? Oh yeah!
Håkan Hellström eller The Ark? Inget av dom
Salt eller socker? Socker!
Gillar du ketchup? Bara till köttbullar och hamburgare
Är du glad nu? Always
Var du glad igår? Ja det var jag.
Vad dansar du till? House för alltid!
Stockholm är… ? min hemstad
Göteborg är… ? gött
Kan du sjunga? alla kan sjunga ? Frågan är bara om det låter bra.
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Portugal


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback