FjorreSnorre

2010-01-03 @ 19:24:18
Brorsan Moulitröja (fjortis jag vet, men gud så skön) är på, och jag väntar på Melissa och Joanna. Efter det dra vi vidare till Gurra.
På tala om fjortis, idag när jag och Denize väntade på Melissa gick vi förbi två fjortisar och två blattar. 97:or och en meter korta. När vi gick förbi dom sa båda för sig själv: Jävla fjortisar. Då sprang dom efetr oss och började kaxa. Dock var det bara de två blattarna som kaxa. De skrek hora och sånt. Sen när dom kom fram andra gången sa jag: Hur fan kan du veta om jag har legat med 100 personer eller 0 ?! Vet du ens vad ordet hora betyder ?! Och blablabla. Både jag och Denize ägde skiten ur dom. Moahah! Dessutom var en av grannen Denize granne .... Haha. Aja, kortfattade detta enormt. Annars skulle det vara en helt tex. Palla.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback