Babianrumpa! Stinkpelle!

2010-01-29 @ 17:08:43

Skoldagen har varit riktigt seg! Vi hade no redovisning som gick hyffsat bra, och så somnade jag nästan på so:n. Men jag klarade mig igenom ännu en dag och nu är det helg!
Efter skolan drog jag och Joanna in till stan. Två donken besök, två H&M besök och ett toalettbesök var det enda vi hann med ... Sen drog vi oss hemmåt. I väntan på bussen i vby träffade jag Max. Stog och snackade med han en liten stund, sen mötte jag Ida också. Bussen kom och jag klev på, nu sitter jag här i sockor, hoodie, mjukisbrallor och halsduk. Knut mitt på huvudet också! Mysigt värre ..
Ikväll träffar vi några grabbar skulle jag tro, men mer om det senare! Nu kom mamma och pappa hem så snart är det middag. Förlåt för att jag aldrig har bilder nuförtiden, men jag hittar inte sladden så kan inte ladda in!
Pusss


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback