Fly like you do it

2010-02-28 @ 13:50:39
Gårdagskvällen blev lite uppochner. Joanna och Melissa kom inte hit pga komplikationer. Blev sur över det och lite annat. Vill bara säga att jag älskar er! Visst, det har inte varit så bra på siståne, men ni har ändå varit mina största stöd då jag mått dåligt. Så jag gick till Filip själv, där Fredrik också var. Vi tog det lugnt framför film, och sen när Fredrik drog satte jag och Filip på en ny film. Galet mys. Somnade vid två, och gick upp vid nio. Jag var hur pigg som helst imorse även fast det är lov och man ska sova länge. Filip var däremot inte så pigg .. Haha. Aja, kom hem vid tolv och sen dess har jag bara tagit det lungt. Ska till farmor och farfar vid tre, så ska nog börja göra mig i ordning snart. Ser ut som ett vrak just nu!


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback