Live to party

2009-11-08 @ 10:39:52
Oupps, har glömt uppdateringen på några dagar. Hoppas ni inte har saknat mig för mycket, haha.
Fredag: Då var jag med Sofia. Vi skulle dra ut med några, men det blev inte så. Så det hela slutade med att vi var ute och gick i nästan tre timmar. Positivt: Fick många kalorier brända. Negativt: Ingen kunde umgås.
Lördags: Trodde jag skulle vara med Isabelle, men det visste inte hon. Så jag var hemma och deppade, men drog ut ändå. Vi var typ 30 pers. Gick hem till Plane, och rockade och myste. Vissa lite för mycket .. Hehe. Men sen kom hans föräldrar hem, så då drog vi vidare till Kulling. Där gjorde vi många saker. Positivt: Fick många mysiga pussar under kvällen. Negativt:

Update: Idag ska jag plugga, läsa, och plugga.

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback