I rather stay awake when i'm asleep

2009-11-10 @ 19:24:43

DAGENS:
NO:
 Hellman kastade en pasta i mitt hår. Hellman kladdade ner min väska plus ipod med täckstift. Hellman stopade upp två av mina tamponger i näsan. Flera gillade in maten som jag och Sofia, Alexandra, och Julia gjorde idag. Jag och Joanna har varit ute efter skolan och frusit häcken av oss bara för att Hellman och sen Simon inte släppte in oss. Har typ huvudvärk.
YES: Hellman såg riktigt rolig ut med tamponger i näsan. Jag, Sofia, Julia och Alexandra gjorde skolans mat idag. Kramgo dag. Casper, Rickard, och Niklas släppte in oss. Tack gode gud för dom. Imorn ska jag vara med JoAnna igen.
Har skrivit för mycket Hellman, och för mycket No's nu...


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback