Deppsöndag

2009-11-15 @ 20:37:16
Hejsan bloggen, har varit lite torrt här över helgen. Eller Melissa skrev ju ett litet gästinlägg, hehe.
FREDAGS: Var som sagt med Hellman, Joanna, Melissa, Daniella A, Shonne, Simon, Max, Johan, Emil och Jenny. Hände för många grejer som kan tas upp i bloggen. POSITIVT: Vi har ett nytt par, Melissa och Simon. Haha ( förlåt M, varbara tvungen att skriva det ), blev ganska mycket närhet går, alltid mysigt! Träffade någon ny person här och där. NEGATIVT: Hellman spydde flera gånger så Joanna fick panik. Hon har nämligen svår spyfobi. Usch. Melissa kunde knappt sova för hon ångrade en sak ... haha. Och någon sak till, som jag inte orkar berätta. Det är bara roligt tragiskt ;)
LÖRDAGS: Jag, Joanna, Melissa @ Hellman's place. Jag och Melisa hade tråkigt så vi sprang ut på en liten joggingrunda i Hellmans enorma skor. Vi ville ju låta the lovebirds vara ifred ... Hände inte mycket under kvällen. på joggingrunda stötte vi på Casper, Alexandra, Julia och Sofia. POSITIVT: Tog det ganska lungt under kvällen eftersom alla typ håller på att bli sjuka .. Joanna och Hellman är söta tillsammans. Hellmans bror stekte Hellman på GitarHero.  NEGATIVT: Melissas kompisar vägrade komma hit. Suck. Egentligen ville vi ut, men skit samma ;)
Och idag har jag varit och kollat färg och tapeter med mammsen. Ingen intressant dag helt enkelt. Chill.
Bloggtorka


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback